راهنمای مصرف چربی ها و سس ها در رژیم کتوژنیک

مقدمه: بسیاری از غذاها با کمی افزودنی طعم بهتری دارند . مثل یک سس کره ای ، یک سس تند یا یک ماریناد خوش طعم. و رژیم کتو باید از نظر چربی آنقدر غنی باشد که بعد از هر وعده غذایی احساس رضایت کنید .
با ما همراه باشید تا ببینیم چه نوع چربی ها ، روغن ها ، سس ها و چاشنی هایی را می توانید به غذای خود اضافه کنید و همچنان در کتو بمانید؟ کدامیک برای سلامتی شما بهتر است؟ در این مقاله ما انوع سس ها و چربی ها را از نظر میزان کربوهیدرات بررسی کرده ایم. اما با این حال در مورد مصرف این مواد غذایی مراقب باشید. سعی کنید  همه برچسب ها ی روی محصول را بخوانید. تولیدکنندگان غالباً به بسیاری از محصولات شکر اضافه می کنند و همچنین میزان کربوهیدرات می تواند در مارک های مختلف متفاوت باشد ، بنابراین حتماً برچسب روی محصول را بررسی کنید.